Away

Съвсем съм забравил да напиша, че от 10.01.2010 г. заминавам на пътуване из далечната Индия, вероятно за повечко време. Първоначално сме в Делхи, а после ще попътуваме из останалата част от страната. Целта на посещението е да посвършим работа с още няколко колеги от България и помежду другото щракам снимки, които можете да гледате или в профила ми във Фейсбук или пък във Фен страницата на Разходка.ком отново там.

Ако ми остане време ще публикувам по някоя статия с по-туристическа насоченост в блога за Туризъм – Разходка.ком, така че наминавайте и от там.

Връщам се по някое време през Февруари, ако много ви стане мъчно за мен, да знаете че Бг телефона ми не работи, защото роуминга е нечовешки, но можете да ме намерите в Скайп или Сурат тефтера (фейсбук), когато се докопам до интернет.

Относно plamenpetkov
Strange person...

One Response to Away

  1. Pingback: x-man: Away - edno23.com

Вашият коментар

