Отговорът на Fcolor.bg относно проблема ми с услугата от тях

Предавам цитирано писмото, което получих от г-н А. Аврамов, собственик на Fcolor.bg, компанията за хостинг услуги.

Причината е, че аз си позволих да „изразя“ недоволството си от услугата, която ползвам в социалната мрежа Фейсбук вероятно по не съвсем правилния начин, но си имам свойте причини, които съответно изпратих като отговор на г-н Аврамов.

Все пак се чувствам длъжен да споделя и техния отговор, за да не останат хората с грешни впечатления за компанията.

Здравейте, г-н Петков,

Казвам се Димитър Аврамов и съм собственик на FColor.bg. Съжелявам за техническите проблеми, които сте изпитвал. Важно е да знаете следното. Ние НЕ ограничаваме използването на хостинг услугата (Shared Hosting), от гледна точка на процесорното време, което използват клиентите.

Както вероятно знаете, това дава възможност на един клиент на Shared Hosting, в случая на Вас, да използва несаръзмерна част от ресурсите на даден уеб сървър. Така собственият Ви уеб сайт е причинявал несъразмерно голямо натоварване на машината, на която се намира хостинг сметката ви. А именно 13% от всичкото процесорно време е отивало за вашите скриптове, като това не включва натоварването на базата данни, пощата и на статичните файлове. Надявам се, че имате представа какво значи това!

Въпреки цитираното натоварване, не сме си позволили да ограничаваме услугата ви. По отношение на решението, което очаквахте, то е вече налице с новата Cloud hosting платформа – Cloud.bg, на която щяхме да ви прехвърлим при преференциални условия (въпреки, че тя е различна като услуга и компания от FColor.bg).

С уважение към вас и с наистина сериозно огорчение, трябва да заявя, че сте си позволил изключително некоректни и обидни коментари към FColor.bg, които не отговарят нито на добрия тон, нито на истината. Добре е да съзнавате и разбирате, че когато вашият уеб проект причинява несъразмерно натоварване на дадена машина и когато доставчикът, който и да е той, не е ограничил използването на услугата, най-неподходящата реакция е да отправяте некоректни и според мен обидни квалификации.

Като приемам, че клиентът винаги има право и споделям, макар и според мен неоснователното ви раздразнение, като потребител, ви желая успешно развитие на уеб проектите ви при колеги от други компании. У нас освен FColor има и други добри доставчици и ние ги уважаваме.

PS: Надявам се, че ще проявите достатъчно отговорност да публикувате това съобщение във Facebook профила си, за да ни позволите да изразим виждането си относно написаното от вас!

С уважение
Димитър Аврамов
CEO, FColor.bg

Благодаря за писмото, но както повечето неща в България то идва, след като е проявена „остра“ рекация от моя страна, а не след като с добър тон и разбирателство писах мейли и тикети до поддръжката и до ръководството. Ето това е проблема!

Относно plamenpetkov
Strange person...

3 Responses to Отговорът на Fcolor.bg относно проблема ми с услугата от тях

  1. Нека се изкажа и аз неподготвен по темата.

    Първо, проблемите на shared хостина са всеизвестни и се учудвам на господинът Аврамов си позволява да ти вменява каквато и да било вина. Може да си писал с двата леви крака, това си е твое право и техен вътрешен проблем. Технологиите, с които (част от) тези проблеми се преодоляват са известни от миналия век и да, струват някакви пари.

    Второ, това, че fcolor.bg използват най-дурако-неустойчивата концепция за хостинг, датираща от каменната ера не може да обясни как на твоя адрес се появява тяхната страница. Това няма нищо общо с „нечестната'“ утилизация на хардуера, която им създаваш.

    Трето, когато услугата не работи по начин, по който клиентът очаква, има право да изрази възмущението си по какъвто си реши начин. В смисъл, негативите от евентуално грубиянстване трябва да се разглеждат само в негов минус. Но, опитите за неговото (на клиента) превъзпитание трябва да се забранят още в първо ниво на курса по клиентско обслужване.

    Въобще, мен ако питаш, смени доставчика без много да се помайваш.

    Сори, ако съм се сторил твърде груб, някому…

    П.П. А, Пламенски, вземи да махнеш този снеговалеж, че разсейва.

  2. dako90 казва:

    Ами така е в България за нещастие.

  3. plamenpetkov казва:

    Мерси за включването Ники,

    Аз по принцип, като човек врял и кипял в съпортаджийските среди не бих си позволил да „храня“ без причина за услуга, а в случая тя беше повече от основателна – не бяха взети мерки по моя проблем повече от месец, и мина повече от 2 седмици откакто ескалирах проблема до ръководителя на техническия отдел и той спря да ми пише след 1 мейл …

    Мисля, че доста клиенти биха прекрачили границата на добрия тон, доста преди това🙂

    От друга страна не мога да не спомена и личното обаждане и извинение на г-н Аврамов, което получих и по телефона на следващия ден.

    Както и да е, вече съм на нов хостинг и сега същия този сайт лети там, отново shared е, но се замислям и да сложа една машина под масата у нас и да къпя от там, може да имам всякакви други проблеми, но със сигурност поне няма да страдам от недостиг на процесорно време🙂

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: