Моят отговор към писмото, което получих от Fcolor.bg

Ето какво написах и аз в отговор на писмото, което получих от Fcolor.bg.

До г-н Димитър Аврамов,

Благодаря, че все пак отговорихте, но мисля че е малко късно. С колегата ви Стоян комуникирах преди доста време (2 седмици) и започнахме да решаваме проблема (т.е. да търсим проблема), но така си остана всичко, последно той ми написа нещо на 16.12, би било добре да разгледате кореспонденцията ми с него и да видите, че съм имал достатъчно търпение преди да взема такива „драстични мерки“

Относно скриптовете, няколко пъти питах поддръжката какъв точно е проблема за да взема мерки (въпреки че използвам стандартни уорпдресс плъгини), но така и не ми казахте – е тогава няма как аз да взема тези мерки.

Надявам се и аз останалите сайтове, които са на този сървър сега да почнат да работят по-бързо, когато основния проблемен сайт го няма.

Реакцията ми спрямо вас в различни сайтове може би не е най-правилната форма, но реших да я използвам, защото нямах друг избор, след като изчерпах и канала за комуникация с ръководството от страна на г-н Стоянов.

А иначе много добре знам как функционират нещата в една ИТ компания, т.к. 5 години съм ръководил отдела по техническа поддръжка на най-голямата фирма за Интернет достъп в нашия регион и съм наясно с отношенията с клиенти и т.н. и винаги по време на работата си съм се стремял да доставям най-добрата услуга на клиентите си, без значение какво ми е коствало това и мисля, че това е правилния начин.

Надявам се да не приемате нещата лично, а просто професионално. Приемете че рекацията ми е такава, защото 3 месеца имам проблем, които не беше разрешен, без значение дали проблема е при мен или при вас. Така разсъждавам поне аз и това виждам.

Поздрави и отново, Благодаря че отговорихте и се отзовахте, това за мен означава много.

Те тва е …

Не е целта да се получат някакви интриги, дано не ме разберете грешно. Публикувам това, защото публикувах и предното и толкова. Не мися да разнищвам темата още и още.

В крайна сметка е хубаво че ги има социалните мрежи, защото ако фирмите знаят как да ги използват добре, биха направили точно това, което направиха и Fcolor.bg – евала че следят нещата, въпреки че в случая вероятно им е подсказал някой.

Все повече компании мисля, че трябва да започнат да следят какво се пише и говори за тях в социалните мрежи и да предприемат адекватни действия за да оправят репутацията си, а защо не и по този начин да спечелят още клиенти – Как ли? Ами като покажат как се излиза от такава ситуация по правилния начин, за да е win-win ситуацията.

Относно plamenpetkov
Strange person...

Вашият коментар

