Честита нова година

За много години на всички!

Нова година, нов късмет са казали хората, така че ще очакваме с нетърпение какво ще се случи през новата година.

Дано да сме здрави, а останалото със или без късмет ще го постигнем сами.

Изминалата 2008-ма ми поднесе доста изненади, които убеден съм ще се окажат за добро, въпреки че на пръв поглед изглеждаше, че нещата са се спекли яко. Бъдещето ще покаже.

Разбира се наред с изненадите през 2008-ма имаше и много прекрасни моменти, които ме изпълваха с радост и емоции и ме зареждаха с енергия за да се справям с трудните моменти. Без помощта на семейството ми, приятелите ми и приятелката ми едва ли щях да се справя със всичко така добре. Благодаря им много на тях за подкрепата, надявам се да оправдая доверието на всички през новата 2009-та .

И така няма да се впускам в много размишления, каквото било било. Нека да гледаме напред в бъдещето и да живеем пълноценно в настоящето, като не изпускаме да се радваме на миговете които имаме и на живота които живеем в момента – Това ни е най-ценното.

Относно plamenpetkov
Strange person...

Вашият коментар

