Happy Birthday !!!

ist2_2650939-birthday-cake-girl

И така, на този ден преди 26 години съм се родил, въпреки че някои „доктори“ категорично са смятали, че това няма да се случи, поради някакви си причини – но ето ме цял целеничък – жив и здрав.

Благодаря на всички колеги и познати, които се сетиха за мен в този ден и ми пожелаха все хубави неща. Някои от тях ми пратиха поздравителни sms-и, други предпочетоха да ми се обадят, а трети ми изпратиха поздравителни картички на пощата. В крайна сметка важен е жеста. Благодаря и на двете ми баби, които ме събудиха рано-рано сутринта за да ме поздравят, и те да са живи и здрави. Благодаря и на най-близките ми хора, които ме изненадаха приятно.

Не мога да не спомена за подаръка който получих от колегите на работа, а именно книга озаглавена „Луд ли е шефът ти“ от Джил Уолкър – убеден съм че ще ми свърши чудна работа.

Довечера ще пия едно две, а в петък вечерта ще се съберем на един скромен купон в дискотека Old Fashion.

Относно plamenpetkov
Strange person...

2 Responses to Happy Birthday !!!

  1. krassyo казва:

    Охаа скорпион🙂
    А честито на патерица имаш от мен! Жив и здрав, много жени, много пари и малко строшени линукси🙂
    Наздраве!

  2. plamenpetkov казва:

    Мерси Мерси.

Вашият коментар

