Полезен софтуер за IPhone

iphone От едно известно време съм с версия 2.0.2 на софтуера за IPhone (първия модел) и след като изпробвах доста приложения, достъпни по един или друг начин се оказва, че много голяма част от тях са абсолютна боза. Има разбира се няколко, които си струва да бъдат споменати и използвани – именно това е целта и на поста ми – да споделя с Вас именно сполучливите, без да очаквам някой да почерпи.

На първо място след като инсталирате версия над 2.0.х и използвате jailbrake-нат софтуер разбира се, ще забележите, че вече любимият installer е заменен (макар все още да го има) от Cydia, където е бъкано от полезни софтуери, ютилита, системни програми и т.н. Друго място, от което можете да набавите безплатен софтуер е App Store-а, които е наличен от скоро – по принцип за там е необходимо да имате акаунт в itunes store, което мен лично ме поозори малко, поради факта че е необходима кредитна карта, или поне данните на такава, за да можете да купувате дори и free приложения (странно, но няма да виним Apple – все пак в цивилизования свят всеки има кредитна карта). Няма да се спирам подробно на това, как може да се регистрирате, въпреки че нямате кредитна карта, като мен, но в края на статията ще сложа линк към форум, в който е написано доста подробно как се случва това. Все пак живеем в България.

Ето списък на приложенията, които лично на мен ми вършат някаква работа или по-точно са ми полезни:

1.GRiS (от Cydia) – RSS четец, има още какво да се желае но го обновяват често

2.IM+ (от App Store) – Чат клиент, поддръжащ почти всики известни чатове – ICQ, AOL, Yahoo, Google Talk и т.н, за съжаление липса Skype

3.LinkedIn (от App Store) – ако използвате www.linkedin.com социалната мрежа, това приложение ще ви е от полза

4.Facebook (от App Store) – ако използвате www.facebook.com социалната мрежа, това е много добра мобилна версия. Горещо го препоръчвам.

5.Flashlight (от Cydia) – вероятно повечето я знаят – скромно фенерче, което се получават от бял екран съчетано с усилен brightness – има и вариант „мигане“

6.Като изтествам други и ми харесат ще пиша отново.

Всички изброени софтуери са налични напълно безплатно, както казах след леки перипетии, но това все пак е рая за БГ потребителя, на въпросното Apple чудо.

Полезни връзки за прохождащи IPhone маняци:

Как да направим регистрация в Itunes Store от България (App Store)

Форум посветен на Iphone на български език

Онлайн мазагин за Iphone аксесоари

Относно plamenpetkov
Strange person...

Вашият коментар

