Мини лаптоп от Acer

Напоследък станаха модерни портативните лаптопчета и дали от необходимост или просто от интерес към мобилните технологии и аз взех, че си купих. Избрах модела с Windows XP (Acer One A 150) и истински Hard Disk, вместо тези с SSD, защото определено работи по-пъргаво.

Няма да се впускам в детайлно разглеждане на модела, технически характеристики и т.н. защото такива материали има безброй вече както в БГ пространството така и по чуждите сайтове и блогове. Ще кажа само това, което на мен ми допада и не ми допада в този модел.

acer-aspire-one-150 

 

Първото нещо е наличието на 1 GB RAM памет с която разполага лаптопчето, и която допринася приложенията да работят плавно дори и да отворите 5-6 интернетски страници примерно с Internet Explorer или с Firefox, докато примерно слушате музика през winamp и чатите в skype. Другото нещо, което лично на мен ми харесва е дисплея – 8.9″ с Whight Bright технологията, поддържа 1024×600 резолюция, която го прави в пъти по-добър от предвестниците му – Asus еее PC, защото вече наистина можете да видите цяла страница без да скролирате половин час. Вече споменах истинския Hard Disk, с които лаптопчето просто излита, за разлика от братятя си със Solid State Disk, които меко казано се влачат – тествах един два такива в офиса.

Всичко останало е просто в рамките на нормалното: WiFi, USB слотове, камерка – верно не е много качествена но все пак е винаги с вас🙂 батерията държи около 2ч и 30 мин. грубо, което според мен си е напълно оправдано, като се има предвид размера на цялото това нещо. Щях да забравя най-важното – тегло под 1 кг. мисля че по този критерии това лаптопче е номер 1 на пазара.
Ще спомена и някои недостатъци за да е по-пълно краткото ревю, което направих съвсем без да искам, но така се получи: 1) липсва bluetooth модул, лично на мен щеше да ми е от полза, но не е бола за умиране 2)Вентилаторчето, което охлажда процесора ми се струва малко по-шумно от нормалното – ще видим дали ще изкара дълго време. 3) ами май няма такова – всичко останало е ок.

Доволен съм от машинката и дано да си я ползвам със здраве. Препоръчвам я на всички, които имат нужда от мобилност или са като мен по-скоро фенове на преносимите устройства и имат излишни около 600 лв. Ако все пак някой иска да изкаже мнение относо продукта нека го направи, чрез коментарите към блога.

Посетете също:

Ревю: Acer Aspire One 150 с Windows XP

Acer Aspire One Vs. Asus EEE

Относно plamenpetkov
Strange person...

5 Responses to Мини лаптоп от Acer

  1. stylius казва:

    Определено е по-добре Acer-а от колкото онова тамагочи на Asus. Не спомена едно от най-важните му предимства – Acer Aspire Onе има клавиатура, на която може да се пише. Не като на EEE-тата след всяка буква на натискаш по няколко пъти Backspace за да изтриеш неволно въведените символи заради малка клавиатура.

    И аз се замислям в скоро време да взема нещо такова, само за браузване и поща навън, но ще поизчакам и останалите произволидители да покажат своите нетбуци.

  2. plamenpetkov казва:

    Да клавиатурата наистина става за писане, но нямах база за сравнение, понеже съвсем малко съм се докосвал до asus-чето. Все пак не можем да ги обвиняваме, все пак те дадоха началото.

  3. longanlon казва:

    а с какъв капацитет е харддискът на тая играчка? и може ли да се сменя с по-голям? изобщо има ли някакви опции да си го къстъмайзнеш, или просто вземаш квото ти дават?

  4. plamenpetkov казва:

    Моя модел си го взех със 120 gb истински, другите модели които предлагат специално acer са със ssd технология и проблема е не само, че са с малък капацитет, но са и бавни,
    По отношение на customise-а мисля, че няма опции. Просто си избираш модела, които най-много ти допада от предлаганите.

  5. longanlon казва:

    е, 120 не е зле. ако ще вземам, май ще е като твоя…

Вашият коментар

