Защита на дипломен проект

Успях! От вчера вече съм магистър по Маркетинг. Защитих дипломен проект свързан с Интерактивните медии в Маркетинга.

Радвам се много, защото ми падна една тежест от плещите, която нося вече 2 години. То не бе изпити, не бе курсови проекти, край нямаха. А всъщност главната причина да се напъна и да завърша сега, бе че ако трябва да презапиша още един семестър то таксата ми ще е 600 лв. и още 50 лв. такса за да мога да се явя на дипломна защита… Заедно с още един колега се хванахме и за 1 седмица изчистихме по 1 останал изпит, написахме дипломните проекти, оправихме си документите, явихме се на защита и ето ни сега магистри. Хич не изглеждаше лесна тази задача в началото, с оглед на това, че и двамата бяхме доста ангажирани с работа всеки божи ден. Оказа се, че човек като си навие на ината и се напъне може да постигне наглед невъзможни неща. Университета ни е закалил да се справяме със сложни задачи в последния момент, за което съм му благодарен.

Относно специалността Маркетинг, смятам че е добър завършек на едно икономическо образование. Лично на мен в Русенския Университет ми допадна обучението и съм доволен от преподавателите и от себе си. Мога да го препоръчам на всички, които желаят да се развиват в тази сфера. Университета ни поне по отношение на икономическите специалности по нищо не отстъпва на останалите в БГ.

Ех, сякаш беше вчера когато пристъпвахме плахо в Аула 1 за първия ден като студенти специалност МИО….. Понякога ми се иска да се върна в това време и да го изживея още веднъж – но уви, само спомените остават.

Успех на всички студенти.

Относно plamenpetkov
Strange person...

5 Responses to Защита на дипломен проект

  1. янка казва:

    zdr
    az imam namerenie tazi godina da zapi6a magistratura marketing w rusenskiq uniwersitet-zado4no.Nqmam nikakwa informaciq oba4e kak po to4no proti4a samoto obu4enie-koga sa olekciite kato cqlo,kak se prowejda obu4enieto i tn,haide ako ne te zatrudnqwam drasni nqkolko reda.blagodarq predwaritelno

  2. plamenpetkov казва:

    Здравей,
    При мен, преди 2 години когато започнам магистърския курс, бяхме задочно и редовно заедно – общо 30 човека. Единствената разлика беше, че аз като редовно плащах по-висока семестриална такса. Лекциите и упражненията за съжаление бяха предимно през седмицата с няколко изключения, когато идваше гост лектор – тогава бяха събота и неделя – аз лично не успявах да ги посещавам дори и на 10%. Хубавата страна обаче е, че като си плащаш високата такса не те тормозят за присъствия и така си ходех само на изпитите предимно. Сравнително лесно мина всичко, няколко хубави предмета, няколко средна работа и разбира се няколко непотребни и скучни – но явно няма как без такива. Доволен съм, като цяло в икономическите специалност тук по-хубава от Маркетинг за магистратура няма. Аз карах 3 семестъра, защото идвам от МИО, но иначе курса е 2, ако си учила Маркетинг вече.

  3. krassyo казва:

    Честито хиксе🙂
    Аз пък благополучно станах бакалавър по МИО на 26ти септември.

  4. plamenpetkov казва:

    Честито и на теб.
    МИО е хубава специалност, аз много си я уважавах. Със сигурност не забравих езика с които влязох – англииския, жалко че не научих втори, но това явно е от ЕГН-то🙂

  5. krassyo казва:

    И при мен вече трудно се учи🙂 Факултетния ми номер беше 99. Познай с колко мързел съм студентствал😉 Иначе подготовката ни по немски като втори език беше ужасна. Даскалката беше точна, но просто не те мотивираше да научиш езика.

Вашият коментар

