Принципите на шопа

1. Оти да се косим, като че ми мине.
2. И сам да съм у трамвайо, пак че се ръгам.
3. И сам да съм у магазино, пак че се прередим.
4. Я не сакам на мен да е добре, я сакам на Вуте да е зле.
5. Че си запалим къщата, та да изгори на Вуте плевнята.

6. Они не могат ми плати толко малко, колко малко я моим да работим.
7. Щом като ми плащат колкото да не умрем, я па че работим колко да не заспим.
8. Колкото и да ме съдат пак не мое ме осъдат колко я съм крал.
9. Не можат ме осъди толко, колко я можем да лежим.
10. Най-обичам га ям и га спим, а най-мразим га плащам.
11. Одим на работа да си починем, а я у дома, че си го отработим.
12. Как и да се въртиш, гъзо ти че е все отзад.
13. И 5 лв. да стане бензино, я па че карам и 5 ст. да стане, я па че краднем.
14. Га имам спешна работа легам да спим, ако е спешна другите, че я свършат, ако не я свършат значи не е спешна.
15. Я моем две работи: моем да копам, моем и да не копам.
16. Най-мразим да мислим, а като мислим най-мразим.
17. Га ми се работи седам и чекам да ми мине.
18. Не се впрегай оти, че теглиш.
19. Сите жени да земат у ООН-то, я мойта па, че я трепам.
20. Правим се на Клавдий, че да оцелеем.
21. Мое да не можем да е..м, ама че ти лежим да ти тежим.
22. Ако е такова, нема кво да е, и да не е пак така че е.
23. Оти да ми не миришат краката, като ми почват от гъзо.
24. Мразим да живеем, ама живеем да мразим.
25. Нема начин да нема начин.
26. Незнам как е, ама и така не е.
27. Снощи пием и мислим, мислим и пием и га гледам само пием.
28. Най-обичам да съм змия, ем да лежим, ем да одим.
29. Кога съм гладен, не ми се работи. Кога се наям ми се преспи.
30. И сам да съм на острова, я па че се заградим.
31. Я не помним да е имало ден да ми се е работило и да не ми се е пило.

Относно plamenpetkov
Strange person...

4 Responses to Принципите на шопа

  1. xunap казва:

    Да добавя любимата ми шопска поговорка:
    „Я че си извадим окото та да я яд тъщата че има кьорав зет.“

  2. plamenpetkov казва:

    хаха, яко🙂

  3. pierrot казва:

    много много смях🙂 мерси човече, разведри ме насред тая буря….21 е просто уникално!

  4. Стоян казва:

    Много яко!!!!

Вашият коментар

